15.07.2010

"Nytt" arbeidsrom

Etter å ha besøkt Mia, fikk jeg endelig ånden. Storopprydding på kontoret.

Her under ser dere for en rotekopp jeg er, veldig lettvint å bare legge fra seg her.


Her er bordplata malt hvit

Nye fine bokser ble laget

Et gammelt lite trau ble tatt inn for å romme alle småting som trengs. ( tror kanskje jeg hadde trengt skuffer?)



Berit T. sine søte bøker, en bruker jeg til å notere alt som liksom skal komme igjen år for år i hagen, og en knekt fjør fra en bil fungerer som brevpresse




Og så VOILA !!! Ryddig, det går faktisk an.
Svartovnen har gått i hele dag; telefonregn. for to år, natteravnlister helt fra februar 2007, og jeg kan fortsette. Jeg skammer meg ikke engang.
Ble det ikke fint? og forhenget kan jo skjule noe, he he.




Ha en fin kveld



5 kommentarer:

Mia sa...

Oi oi, Laila, så fint det ble! Koselig at du ble inspirert, men jeg må jo le.... jeg liker nok å ha det ryddig, ja, men jeg skulle ønske jeg ble inspirert nok til å bli kvitt hybelkaninene og støvet overallt, huh! For DET er jeg slettes ikke så flink til å gjøre noe med... Men, flott ble det hos deg!

Anonym sa...

Ja det var forandring. Så gøy når det blir så fint!
Flott arbeidsrom du har.
Smart med hagebøker, fine var de også.
Laila

Ingun sa...

Hei
Å skamme oss for ting "gidder vi ikke lenger" etter 50 ble det slutt med det...heheh!
Det ble fint hos deg. Godt å rydde litt innimellom.
God helg!

Tone Yvonne sa...

Så koselig det ble på syrommet ditt!! Det er utrolig hvor "lite" som skal til for at et rom skal få ny atmosfære :O)

sånne oppryddinger er slett ikke lite arbeid, med så deilig det er etterpå!!

Dette kan du være superfornøyd med!!

klem :O)

Berit T sa...

Så flott det ble hos deg og når en har gjort sikt da blir en så inspirert til å gjøre noe annet også.
Jeg har jo snart flyttet hele hobbyrommet mitt inn på hytta, for hver gang jeg er hjemme så tar jeg med noe nytt dit og ingenting tilbake,så du kan tenke deg at her er det fult.
Jeg lager jo ting til en messe som jeg skal være med på i begynnelsen av august. Et soverom og to er blitt lagringsplass, og egentilig så er det ikke plass der fra før, så da kan du tenke deg hvor trangt det er.
Det vokser vel i drivhuset ditt også. Her er det blitt selve jungelen:O) Knallkjekt er det iallefall.
Ha en flott søndag.