24.08.2010

Vind og regn

I går var det strålende vær, så jeg fikk klippet hele plenen, da det jo ble meldt akkurat dette været i dag.
Her ligger disse som jeg bere kjenner som "kyss meg over gjerdet" langflate

Grønnkålen står rank og fin, har brukt litt av den og den er kjempegod


Har vært ute og surret inn paviljongen, veggene flagret til alle kanter, håper det går bra nå.

En sommerstokkrose har vist fram sin farge i dag, nydelig, frø har jeg fått fra Lene


Noen erteblomster klamrer seg til gjerdet, nå venter jeg bare på klematisen som står nærmere porten bak der, den er smekkfull av knopper.





Klamre dere fast og ha en fin dag, jeg skal sitte med min far idag.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja i dag regner det vannrett og blåser forferdelig her også.
Vi får bare kose oss inne i dag tror jeg ;)
Ha en fin dag Laila!
klem Laila