28.11.2010

Første søndag i advent

Så er første lyset tent, og jeg har det samme arrangementet som i fjor, for den som husker det.

Over her ser dere et askebeger, som jeg fikk kjøpt av guttene som hadde loppemarked på julemarkedet vårt. I to av hjørnene på lokket er det spor hvor man kan legge sigaretten, så kan man tømme asken ned i underdelen. Takk og lov for at man er ferdig med den slags (snart 7 år siden).
Og her ser dere en av tingene jeg fikk kjøpt på frivillighetssentralens bruktbutikk i går, et sausenebb med rød bord, 16 cm. på det bredeste. Dette skal pyntes med miniblomster og grønt til jul.
Jeg fikk også kjøpt to fløtemugger i pressglass, men de er umulig å få brukbare bilder av, og et stort norgesglass alt for 40 kroner.

Ha en kos søndag, jeg skal på julemarked på Kongsvinger hvor nesten hele den gamle delen av byen er et eneste stort juleshow.

Klem Laila

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lekkert Laila!
Ha en fin adventstid!
klem Laila

Rose Garden Malevik sa...

Läckra saker :)

Hos mig fortsätter
PARTYT
Ta en titt :)
Håkan

GundaM sa...

KOs deg med alt det vakre i desember, ser ut til at du har det bra og koser deg masse!

Nydelig pusekatten under her!!!

Stor GundaKlme til deg

ida en España sa...

Du hadde det så fint Laila! Ett sånt hus skal jeg nok ønske meg da jeg blir eldre!:)