14.12.2008

Lys i vintermørket

Lys i mørket er å få en liten blomsterhilsen.
Lys i mørket er en pyntet kjelke på vei til vedskjulet


Lys i mørket er nye prismemansjetter til gulvstaken

Så tenner vi tre lys i dag... og det er startskuddet for meg.
I dag skal min far og jeg ut å spise middag, dette er en tradisjon vi har hatt siden -98 da min mor ble syk og døde. Han spiser Bastian Brasseri s berømte lutfisk, jeg er allergisk og spiser noe annet. Så skal jeg på danseavslutningen til Cecilie, det er alltid morro. Blant andre verdensmester i disco freestyle Ida Karlstad er lærer.
Så i morgen begynner jeg å forberede jul. (En del gaver er unnagjort da)
Ha en fin tredje advent og en fin uke, husk å kose dere.



1 kommentar:

LillaFlisan sa...

Vilken härlig tradition du och din far har!!!

Och så vackra bilder med snö och allt!

Här har det mesta försvunnit fast det är kallt så jag hoppas på mer snö nu till jul!


Kram

flisan