27.12.2008

Stille etter "stormen"

I år syntes jeg at juletreet ble akkurat som jeg ville ha det, mye pynt ligger igjen i kassen.

Em hastedekorasjon til bordet, som i går måtte dras ut i hele sin lengde
Englen i forkant har Cecilie malt til meg, jeg elsker jo engler og denne var virkelig søt.

Julegavene fra meg ble i år levert i selvsydde bærenett.
I år var dette noe av innholdet, poser med telys.

Eglene jeg fikk av mine barn er utrolig lekre, og de passet så godt til bildet jeg kjøpte tidligere, ( det ble endelig hengt opp).
Og så...T-skjorte med Amoc på, dette er navnet på bandet til Aleksander, mitt barnebarn på 11 år. De er så flinke, det blir spennende å følge de videre.


Ha en fortsatt fin jul.










3 kommentarer:

Berit T sa...

Nydelige gaver, og tenk å få gavene i slik lekker veske da,heldige de!

Slike engler fikk jeg av mine jenter i fjor, de er så flotte.

Ha en fin romjul videre.

Annika Christensen sa...

Storm fy för bubblan.
Förstår att du inte fått mitt julkort det var synd men du skall veta att jag skickade ett iallfall.
Glömt göra länk till dig så nu blir det ett nyårslöfte till dig.
Gott Nytt År
kram
annika

TYRA Hallsénius Lindhe sa...

Hej Laila, tack för ditt besök och trevliga kommentar. Kul att få nya bekantskaper!

Ha det gott
kram
Tyra

TYRA'S GARDEN