07.12.2008

Så tenner vi to lys

Det ble kubbelys på kjøkkenet, koselig å tenne lys til frokost. To lys, ja nå går det fort.

Har laget liste over hvem som skal få hva i dag, min far, barn, svigerbarn og barnebarn er
tilsammen tretten stykker, og så er det jo noen venner og tantebarn, så det er litt å holde styr på.

I år skal jeg feire jul med mitt eldste barnebarn her hos meg, han er kokkelærling på Teaterkafeen og vil på julaften ha maten servert (forståelig nok). Gleder meg veldig.

Ha en koselig andre advent.

5 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Tenk nå er vi inne i den andre uken av desember... har noen fridager denne uka, så her blir det baking... måtte bake litt, pepperkaker med barnebarna, men ellers blir det ikke mye...
Tok med meg awarden jeg, tusen takk for den, utrolig koselig...

Ha ei flott uke...
Klem MIta...

Berit T sa...

Så koselig å tenne lys hver dag, og tiden går så altfor fort, må liksom stoppe opp og nyte litt også.
Kos å ha barnebarn rundt seg og diske opp for.
I dag har jeg den minste her på 7mnd. Foreldrene er syke stakkars, så får ikke hpe han lille også får det.

Men jeg har lyst å gi deg en liten utmerkelse for denne fantastiske bloggen din. Koser meg hver gang jeg er innom deg!

Og jeg tar med meg den nedenfor jeg, tusen takk!!

Kos deg videre i adventstiden.

LillaFlisan sa...

Tänk att ha ett barnbar som är kocklärling!!! Förstår att du kommer att få GOD julmat!!!

Tusen tack Laila för awarden!

Du har hamnat på min länklista du med nu. Jag trodde att du redan fanns där men det hade jag tydligen missat!

Bamse kram

Flisan

LillaFlisan sa...

Hej Laila!!!

Du undrade vad det var jag hade på golvet på min uteplats och det är en matta gjord av sjögräs eller vass.

Jag valde att ha den kvar ute hela året för vi sitter ofta där ute även på vintern (vi har tak över)

Jag har haft den i två år och den verkar inte ha tagit skada.

Men jag köpte den på en loppis för 20 kronor så det gör inte så mycket om den tar slut!

Trevlig 3:de advent!!!

Klem

Flisan

Annika Christensen sa...

Ohh vad fint du har gjort.
Annika