19.07.2009

Før og nå

Her er et bilde fra annonsen som gjorde at jeg forflyttet meg til en kant av Hedmark som jeg aldri kunne drømt om, men hvor jeg nå stortrives. Like i utkant av den store Finnskogen med all sin gamle historie, her er det kort vei til masse ferieopplevelser.

Bildet er da tatt av eiendomsselskapets fotografer.
Dette bildet er tatt for et par dager siden
Naboene fra min barndoms gate hadde med en Hurdalsrose, som jeg har plantet ved paviljongen.
Har planer om å ramme inn en plass hvor jeg skal ha bord og benker som man kan sitte å spise ved.


Lyse grønne lønneblader

Her er prosjektet som er under arbeid nå, nytt gjerde. Har fått satt stolpene der de skal stå, skal jo en halv meter ned i jorda, så jeg tenkte jeg skulle sette på meg regndress å gå ut å grave, men foreløpig er det bedre å sitte her.


Ha en fin søndag







2 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Oi, jammen har dere fått masse regn sørafor, men i dag regner det også her, tror noen er glad for det ja - tørt som bare det på åkrene rundt omkring...
Jo du, de stolene ble kjøpt hos JULA, ser i katalogen at de har et varehus i Lørenskog også... www.jula.no
Så foresten at Plantasjen har de for halv pris nå, det samme for en stol der, som vi bet. for 2 med 2 fothvilere... Jula sender også foresten...art.nr på stolene er 790-070, fotskammel 790-071, prisene i katalogen er 399,- og 149,- men gubben bet. under 800,- for alt sammen... sommersalg...
nå skal det males...

Ha fortsatt noen flotte sommerdager...

Elisabeth sa...

Du bor jo på et lite paradis på jorden. Skulle gjerne ha flyttet til et slikt sted selv, men når man har familie og unger på skole så er ikke slike ting bare lett. Dessuten er det vel bare jeg som kunne tenkt meg å flytte avgårde, så vi blir nok her vi her :)