18.07.2010

Hvitt i hagen

I dag har jeg tatt en runde for å se hvor mye hvitt jeg har i hagen, og det ble noe.

Her kongslys, som jeg liker mer og mer, tror jeg har en forkjærlighet for høye planter.

Akkurat nå hagens vakreste, hvis det går an å si det, her er den bundet opp pga vind, ikke vet jeg hvor den kom fra.
Hvit hengelobelia på trappen


Og så denne da som sikkert alle kjenner, men jeg vet ikke hva den heter.


Og så de stakkars klatrerosene mine som jeg nok har ødelagt for denne sesongen
Rosa Helena.....


....og Lykkefund. Jeg har nok vært framme med saksen der jeg ikke skal.
Hvis noen har gode råd til meg er jeg takknemlig for det.


Nå har jeg fått en ide om og ha bare hvite planter ved siden av trappen, ispedd litt av den helt lyse gule og forskjellige grønnfarger.



Når jeg satt ved frokostbordet i dag fikk jeg for meg hvor godt denne lysestaken og muggen passet sammen, de har de samme snirklene.
Ja ja der kan dere se hvor tom man kan være i hodet en søndags morgen.


I dag ser det ut til å bli mitt drømmevær, lettere overskyet, så da blir det deilig å drive ute.
Håper dere også får en drømmedag.





2 kommentarer:

Ingun sa...

Så mange fine planter du har.Det blir fintmedmangehvite;-))
Da må vi "bytte"stauder til våren og du får blå av meg ;-)
Ha ei fin ny uke!

Livet i Fattighuset sa...

Hvitt rundt inngangen din blir sikkert fint. Jeg har hage for aller første gang i år, og skal nok teste ut noen fargekombinasjoner før jeg finner ut hva som passer best. Men med mørkerødt hus, er sikkert ikke hvitt dumt!

Takk for titten!
Marie