26.07.2010

Mye skal gjøres og mye er gjort

Dette bildet er tatt 10. april -08

Og dette er tatt nå på lørdag

En nærmere titt over gjerde viser at det har blitt gjort en del.
Dette innlegget er mest for å vise meg selv hvor mye jeg egentlig har fått gjort, for jeg syntes ikke ting går fort nok.
Til høyre for her jeg står og tar bildet, er jo også skjulet med nytt tak, selvbygd drivhus og grønnsak/blomsterkasser



I går startet jeg på et lite prosjekt, en levegg ved spise-/grillplassen, jeg hadde ikke passende skruer, så jeg kjørte dit noe av steinen som skal dit.
Når jeg starter på små prosjekter, blir de gjerne større etterhvert, et skikkelig steinbed på siden mot veien er nå planen. De rådyrspiste thujaene som står der skal flyttes.
Har ikke fått gjort noe annet enn å kjøpe skruer i dag, det har regnet hele dagen.
Men i morgen.........

Ha en fortsatt fin dag og kveld




2 kommentarer:

Mia sa...

Det har jo skjedd en hel masse hos deg i løpet av to korte år! Fantastisk flott ser det ut i hagen din. Apropos det å lage innlegg for sin egen del... jeg gjør stort sett det, jeg... for det er så koselig å gå tilbake og se hvordan ditten og datten så ut ifjor, forfjor etc...

Anonym sa...

Kjenner meg igjen når det gjelder at ting ikke går fort nok, men du har jo fått gjort mye på to år!
Det er jo ikke så mange månedene i løpet av et år vi får gjort noe i hagen heller.
Jeg blogger også for min egen del.
Nå har jeg alt på et sted , og kan gå tilbake å se når jeg laget ting, plantet blomster og ikke minst hva de het m.m
klem Laila